REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować w formie pisemnej na adres sprzedawcy.

AL-BO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Spółka komandytowa
32-650 Kęty
ul. Fabryczna 8c

Wzór protokołu reklamacji w formacie PDF znajdziesz TUTAJ.

Klient może zgłosić reklamację również w formie elektronicznej poprzez e-mail.
Prosimy o przesłanie protokołu reklamacji na adres …
W zgłoszeniu powinien znajdować się opis zaistniałego problemu.

Niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatrujemy reklamacje i udzielamy klientowi odpowiedzi.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą „e-przesyłka” lub paczkomatami.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 05.08.2015r. Kodeks cywilny.

Produkt dodany do ulubionych

W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Pozostając na stronie, wyrażasz zgodę na wykorzystanie tej technologii.