REKLAMACJE
Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować w formie pisemnej na adres sprzedawcy.
AL-BO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Spółka komandytowa
32-650 Kęty
ul. Fabryczna 8c
Wzór protokołu reklamacji w formacie PDF znajdziesz TUTAJ.
Klient może zgłosić reklamację również w formie elektronicznej poprzez e-mail.
Prosimy o przesłanie protokołu reklamacji na adres …
W zgłoszeniu powinien znajdować się opis zaistniałego problemu.
Niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatrujemy reklamacje i udzielamy klientowi odpowiedzi.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą „e-przesyłka” lub paczkomatami.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 05.08.2015r. Kodeks cywilny.